2009 m. gegužės 18 d., pirmadienis

Avižiniai skanučiai

Už šį nerealiai puikų, skanų ir paprastą desertą norėčiau padėkoti Eglei ir jos Bloggui! Ačiū! Čia rasite ir originalų receptą.

Visai netyčia užtikau šį receptuką ir iškart nusprendžiau pamėginti. Mano dideliam nusivylimui, niekur nepavyko rasti džiovintų spanguolių (o labai norisi saldume rasti netikėto rūgštumėlio).. Taigi skanučiams naudojau:

600 ml. pilnagrūdžių avižinių dribsnių
70 g. kokoso drožlių
70 g. lazdyno riešutų
70 g. razinų (manosios buvo labai didelės, tai aš jas perpjoviau per pusę)
70 g. žemės riešutų be odelių ir anakardžių mišinio
100 g. sviesto
100 g. rudasis cukraus
3-4 šaukštai medaus (mm...)
Manau, kad visai tiktų ir lukštentos saulėgrąžos (tik pamiršau jų įdėti)

Sausuosius produktus subėriau į keptuvę ir lengvai paskrudinau.



Mikrobangų krosnelėje ištirpdžiau sviestą, subėriau ir ištirpinau cukrų, įmaišiau medų. Gavosi tokia tirštoka, gražios gintarinės spalvos masė..

Visą skystąją masę supyliau į švelniai paskrudintus avižinius dribsnius su riešutais ir razinomis ir viską maišydama dar pakepinau apie 10 min. Kadangi aš norėjau, kad gautas skanėstas būtų stambesniais gabalėliais, pravėsusią masę sudėjau į paprasta maišelį ir padariau "išklotinę". Palikau atvėsti, o tada sulaužiau gabalėliais..


Kaip rašė Eglė, toks desertas gali stovėti iki mėnesio, bet pas mane jis buvo suskanautas per kelias dienas.. :)


Skanių akimirkų! ;)

3 komentarai:

  1. Ką aš galiu pasakyti, tik - šaunu. Atrodo puikiai, neabejoju, kad buvo skanu (tikrai neabejoju), nes dar neradau nė vieno, kam nepatiktų šis receptas, o jei tokių būtų, labai norėčiau išgirsti :) Net mano antrąjai pusei, kuri išvis, anot jo, "jis ne paukštis ir grūdų nelesioja", žaiuriai patiko. Labai skanu su braškėm džiovintom, kokosu, riešutų mišiniu (anakardžiai, migdolai, lazdynai) ir lašu vanilės. O spanguolės PC pasirodo tik apie kalėdas ir būna žiemos metu (dažniausiai). Aš turėjau daug prisipirkus ir užsitaupius :)

    Linkėjimai, Eglė

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kitą kartą pagardinsiu džiovintomis braškėmis! Dar kartelį dėkui už tokį šaunų receptuką! :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dziovintu spanguoliu RIMI ir Maximoje esu uzsipirkus, bet gali buti, kad kaip Egle pastebejo - kad tik ziemos sezonu jos pasirodo. Taip pat ju esu macius Marks&Spencer. Ten net buna dziovintu melyniu! Tik as ju neisbandziau, nes labai brangios pasirode:)

    AtsakytiPanaikinti